Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.04.2018. 11:44
(aukcija) Nabavka računara i računarske opreme za potrebe organa Kantona Sarajevo
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1230-7-1-39-3-25/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv STRUČNA SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200667410006
Kontakt osoba Azra Sipović
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-094
Faks (033) 562-220
Elektronska pošta sszp@ks.gov.ba
Internet adresa www.ks.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka računara i računarske opreme za potrebe organa Kantona Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka računara računarske opreme za potrebe organa Kantona Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD.
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
20.4.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.4.2018. 14:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 20.4.2018. 14:30:00
Adresa i mjesto Reisa Džemaludina Čauševića br. 1
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Procijenjena vrijednost po LOT-ovima:
LOT I: 41.060,00 KM
LOT II: 7.200,00 KM
LOT III: 740,00 KM
LOT IV: 900,00 KM
Otvaranje ponuda po LOT-ovima:
- Lot I u ................................................... 14,30 sati,
- Lot II u .................................................. 15,00 sati,
- Lot III u .................................................. 15,15 sati,
- Lot IV u ……..………......................................15,30 sati.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Personalni računari
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Personalni računari
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30213000-5 Personalni kompjuteri
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
41060,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Najduže 60 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke robe je “Centralna zgrada Kanton Sarajevo” u ul. Reisa Džemaludina Čauševića 1, a instaliranje opreme na
lokacijama koje bude zahtjevao ugovorni organ.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Laptopi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Laptopi
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30213100-6 Laptopi
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7200,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Najduže 60 dana.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke robe je “Centralna zgrada Kanton Sarajevo” u ul. Reisa Džemaludina Čauševića 1, a instaliranje opreme na
lokacijama koje bude zahtjevao ugovorni organ.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Laserski pisači.
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Laserski pisači.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30232110-8 Laserski štampači
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
740,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Najduže 60 dana.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke robe je “Centralna zgrada Kanton Sarajevo” u ul. Reisa Džemaludina Čauševića 1, a instaliranje opreme na
lokacijama koje bude zahtjevao ugovorni organ.
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Ravni zasloni (monitori).
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Ravni zasloni (monitori).
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30231310-3 Ravni ekrani
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
900,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Najduže 60 dana.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke robe je “Centralna zgrada Kanton Sarajevo” u ul. Reisa Džemaludina Čauševića 1, a instaliranje opreme na
lokacijama koje bude zahtjevao ugovorni organ.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
PRINTEX d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Sušića broj 9 i 11 71000 Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
Grafo-Komerc d.o.o. Banja Luka - Ulica vojvode Momčila broj 6 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
TIPOGRAFIJA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 55 71000 Sarajevo
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
21.06.2018
-
21.06.2018
-
21.06.2018
-
21.06.2018